torsdag 28. oktober 2010

Bokslipp i Stavanger 2 november

Tirsdag reiser jeg til Stavanger for å overvære bokslippet til psykiatridagene. Der kommer mine tre neste bøker.
Det er fra min side knyttet stor spenning til hvordan bøkene vil bli mottatt. 
Bøkene omhandler barn som pårørende. De er en forlengelse av mine tidligere bøker, som også omhandler det å være pårørende til mennesker som lever med psykiske lidelser og rusavhengighet. men denne gangen er det altså fokus på barna. De er dessuten skrev slik at barn helt ned i 10 års alderen bør kunne lese dem. Jeg håper disse bøkene kan hjelpe både barn og voksne til å bli flinkere til å snakke med barn om psykisk helse, om temaer som er vanskelige både for voksne og barn. Disse tre bøkene omhandler temaene vold, rus og depresjon.

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Gleder meg til å lese de kommende bøkene og følge deg på denne reisen!
    Lykke til videre.

    Med vennlig hilsen Kristoffer

    SvarSlett
  2. Tusen takk Kristoffer. Og takk for all hjelp med nettsiden :-)

    SvarSlett