onsdag 23. mars 2011

nye møter med nye mennesker - så godt å ha tid til det .....

Dagen har vært preget av en urolig farting i et landskap jeg ikke er så godt kjent. Jeg har truffet så utrolig mange hyggelige mennesker. Det har vært en liten "alle kjenner apen, men apen kjenner ingen" - opplevelse. Stedet her opp er godt kjent av lokalbefolkningen. Mange har jobbet her opp gjennom årene. Et så lite sted følger man med. En helside i Lågendalsposten for noen uker siden har ikke gått upåaktet hen. De fleste visste hvem jeg var. Alle ønsket både meg og de nye eierne lykke til med ny drift på Fossanåsen. En utrolig varm og velmenende befolkning her i Numedalen.
I tillegg er det morsomt å se at så mange faktisk leser det jeg skriver. Mange treff de siste dagene gjør det skjerpende og oppmundtrende. I tillegg til at jeg har fått noen jeve følgere, som det heter. Mye nytt her for en som har vokst opp på det datafrie 70 tallet. Litt følerier blir det, men det er også viktig å kombinere det allmennmenneskelige med å  bevare både integritet og privatliv.
Så er det bare å avslutte den kvelden med følgende gode sitat :
Det er bedre å skrive for seg selv uten  et publikum enn å skrive for et publikum og ha mistet seg selv ....... ha en fin kveld alle sammen !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar